Oldalak

Rendszeres olvasók

2010. november 13., szombat

Bevezetés

Nem vagyok sem orvos, sem dietetikus, nem célom tehát, hogy komoly tudományos értekezéseket írjak olyasmiről, amihez nem értek.
Egy rutin vizsgálat során azonban kiderült, hogy magas a koleszterin- és trigliceridszintem. A háziorvosom azt mondta, hogy ezt csak gyógyszerrel tudjuk lejjebb vinni. Én viszont semmilyen gyógyszert sem szoktam beszedni. Legfeljebb, ha a fejem fáj. Nem vagyok gyógyszerellenes, a vallásom sem tiltja, egyszerűen csak nem akarok tablettákat vinni a szervezetembe, ha nem muszáj.
Kértem az orvosomat, hogy próbálkozunk inkább diétával, és egy fél év múlva ellenőrizzük újra a koleszterinszintet. Ha nem tudom csökkenteni, akkor jöhet a pirula.
Csak annyira kívánok elmerülni a témában, amennyire feltétlenül szükséges, és ami még egy ilyen laikus számára is érthető. Ellenben nagy hangsúlyt akarok fektetni a koleszterinszegény ételek gyűjtésére, mert enni szeretek. Még soha nem diétáztam, de biztos vagyok benne, hogy van ízletes diéta is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése